2014. február 2., vasárnap

Viki és Szilárd - esküvői fotózás

Talán nem túlzok, ha azt mondom a "nyár egyik legaranyosabb esküvős párjával" hozott össze a sors bennünket. Viki és Szilárd az utolsó pillanatban talált rám, szerencsére még a dátum is szabad volt. :)
Nem sok idő telt el..., mellettem döntöttek és a már a telefonos beszélgetéseink során éreztem, hogy ez nem lesz olyan...

Így is lett... Viki és Szilárd egy olyan pár, akik ha egymásra néznek, megáll körülöttük az élet. Ízig-vérig szeretik egymást, és ez az esküvői fotók készítése során csak jobban felerősödött bennünk. Külső szemlélőként nagyon érdekes volt látni a közöttük lévő harmóniát. Az esküvői fotózás során nagyon sok vidám pillanatot szereztünk egymásnak és a fotózáshoz sokban hozzájárult kettejük laza és olykor vagány stílusa.

Nagyon köszönöm, hogy engem bíztatok meg az esküvőtök fotódokumentálásával, örülök, hogy részese lehettem azoknak a nem mindennapi pillantásoknak és egymás iránt érzett érzelmeknek. Remélem a fotóimmal én is hozzájárultam a boldogságotokhoz. :)






További képek: Viki és Szilárd - esküvői fotózás
www.markphoto.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése