2013. november 6., szerda

Fruzsi és Sanyi esküvői fotózás

Amikor Sanyival és Furzsival legelőször találkoztunk, már akkor éreztem, hogy nem egy átlagos esküvői fotózásról van szó. Az idő múlásával a gyanúm beigazolódott. Az esküvő fotózás előtti jegyespár fotózás pedig mégjobban megerősítette a korábbi érzésemet, hiszen egy olyan párral sodort össze az élet, akiknek még számítanak a hagyományok és a népi szokások. A jegyesfotózás készült sorozat hűen felidézi a múlt népi viseletét és hagyományait, melynek Sanyi és Fruzsinak köszönhetően egy kis ideig én is részese lehettem. Az esküvő fotózás Nyíregyháza közelében terveztük, de végül Tiszadob lett az úticélunk. A kreatív fotózást szinesítették a fiatal gyerekek és rokonok, így kerekedett ki a történet. A szombati napon pedig újra belecsöppenhettem egy hagyományos, igazán velős esküvői eseménybe. Nagyon jól éreztem magam és köszönöm, hogy részese lehettem ennek a feledhetetlen eseménynek.
Fruzsi és Sanyi esküvői fotózás


http://www.markphoto.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése